DTP Kapatılsınmı?
25 Kasım, 2007 • İlgili • Kategorisi
Son zamanlarda PKK ya yakınlığı ile gündeme gelen DTP kapatılsınmı?
DTP kapatılsınmı?
siteye aşağıdaki linkten sizde üye olup blog / görüş yazabilirsiniz
http://milletmeclisi.com/wp205tr/wp-register.php
Diğer Anketler
2008 yılı için kendiniz ve Türkiye adına iyimsermisiniz yoksa kötümsermi
Üniversitelerde türbana izin verilsinmi
Türkiye’de en çok taraftarı olan takım hangisi
301.Madde Nedir? Kaldırılsınmı-Kalsınmı
Popülerlik: 17% [?]

Yorumlayan : üçhilal 25 Kasım 2007:
Artık yeter bu adamların amacı ülkeyi bölüp milleti birbirine düşürmek, işlerine gelediği gibi demokrasiden söz ediyorlar
Yorumlayan : sedat 25 Kasım 2007:
kaptılırsa yenisini açarlar. Kürtlerin de hakkını düşünmek lazım
Yorumlayan : ahmetk 25 Kasım 2007:
yenisini açarlar ama şu anki PKK sempatizanı milletvekilleri 5 yıl yasaklı olur. AB mahkemelerine giderlerse sonuç malum
Yorumlayan : ercü 25 Kasım 2007:
Kürtlerin hakkına kimsenin birşey dediği yok, ülkede bazı kesimler lazcada konuşuyor laz şarkılarıda var kimse onlara birşey diyormu, neden demiyor çünkü lazların ülkeyi bölmek gibi şerefsiz bir niyetleri yok
Yorumlayan : BiLinmeyen 1 Aralık 2007:
Bence kapatılsın. Bunlar kürt kardeşlerimizi temsil etmiyor PKK terör örgütünü temsil ediyor. Çoğu kişinin düştüğü bir hata var. PKK ile KÜRTleri ayırt edemiyolar ve bunları birbiriyle özdeşleştiriyolar. “Türk Kürt kardeştir PKK kalleştir” bu düşüncede olmamız lazım hepimizin
DTP kapatılırsa bu hepimiz için en iyisi olur. Ama yeni bitane daha açarlar bunlar.
Yorumlayan : SabRiNa 3 Aralık 2007:
“BiLinmeyen
01 Aralık 2007 21:37
Bence kapatılsın. Bunlar kürt kardeşlerimizi temsil etmiyor PKK terör örgütünü temsil ediyor. Çoğu kişinin düştüğü bir hata var. PKK ile KÜRTleri ayırt edemiyolar ve bunları birbiriyle özdeşleştiriyolar. “Türk Kürt kardeştir PKK kalleştir” bu düşüncede olmamız lazım hepimizin DTP kapatılırsa bu hepimiz için en iyisi olur. Ama yeni bitane daha açarlar bunlar. ”
Sonuna kadar katılıyorum kardeşim.
Türk Kürt Kardeştir, Bölücüler Kalleştir!
Yorumlayan : HB2 6 Aralık 2007:
Hukuk ne diyor ise, “o” dur. Hukuk kapatılmasına karar veriyorsa kapatılmalıdır. Bazı yorumcu arkadaşlar “Kapatılırsa, yeniden açarlar” veya ” Kapatılırsa PKK güçlenir” gibi yorumlar yapıyor. İyi güzel de o zaman “Hırsızlık” yapan bir suçluya: ” Sana hapis cezası verirsek, sen yine hırsızlık yaparsın” gibi bir gerekçe ile beraat kararı mı, verilmelidir ?
Ayrıca kamu oyunda yerleşen genel kanaat; DTP’nin terör örgütünün TBMM inde siyasi uzantısı olduğu yönündedir. Böyle bir partinin TBMM çatısı altında olmasına asla tahammül ve hoşgörü gösterilemez. Demokrasi adına demokrasinin katledilmesinden başka bir anlamı olamaz. Bugün Mecliste temsil edilen DTP üyelerinin büyük bir çoğunluğunun geçmişlerinde DHKP-C örgütü ile organik bağları olduğu kesindir. Esasen bugün hala her iki örgüt DHKP-C ve PKK ortak eylem ve işbirliği içindedir. Her iki örgütde birbirlerine maddi ve lojistik destek sağlamaktadır. Bu iki örgütde ASALA/TAŞNAK ikilisinden maddi ve lojistik destek almaktadır. Her ne kadar yalanlasalar da; İsrail, ABD, AB ülkeleri ile Kıbrıs Rum kesiminin destek yardım ve himayeleri açıktır.
Yorumlayan : earslan 18 Aralık 2007:
dtp denen şer yuvası kapatılsa ne olacak ki? Dtp kapatılır ardından bilmem ne partisi kurulur… Kuranlar aynı, hainler aynı. Öyleyse; cezalandırılması gereken kurumlar değil, şahıslar olmalı ki etkisi ve anlamı olsun. Düşünelim bir kere, vekil sıfatıyla mecliste dolaşan teröriste suçuna uygun bir ceza verilmiş olsun. Sonrasında aynı partiden seçilenler ne yapacaklar? Aynı cezayı almamak için en azından salyalarını akıtmaya cesaret edemiyecekler. Ceza almış olanlar da mağdur ve mazlum zırhına bürünemiyecekler. Yoksa, a parti tabelasını kaldırttınız fakat 2 gün sonra b parti tabelasını astılar. Bunu yaparlarken de kahraman edasıyla ve pis pis sırıtarak yapmazlar mı, geçmişte yapmadılar mı? Öyleyse, bu pisliklere bu fırsatı vermemek gerekir diye düşünüyorum.
Yorumlayan : kemalist 3 24 Aralık 2007:
EARSLAN ARKADASA KATILIYORUM BIR PARTIYI ACMAK VE KAPATMAK BIR SONUCA VARMAZ , BU BÜTÜN PARTILER ICIN GECERLI OLDUGUNU BILIRIZ,BÜTÜN MILET VEKILERININ DOKUNULMAZLIGI KALDIRILMALIDIR HER SECIM ÖNCESI BUNU BIZE VAHIT EDMIYORLARMI, BASA GELEN UNUTUYOR VERDIYI SÖZÜ CÜNKÜ KENDILERIDE DÜRÜST OLMADIKLARI ICIN.BIR MILETI TEMSIL EDEN BIR KURALA UYDURMAK ISTEYEN KENDISIDE BU KURALA UYMASI GEREK OLDUGUNU SANIYORUM .VATANINI SEVENLERI SAYGIYLA SELAMLIYORUM .
Yorumlayan : atillkurt 25 Aralık 2007:
ya arkadaslar bu ulkede kutlerin degil hickimsenin hakki elinden alinmis degil.bu nasil soz sedat adli yorumcu”kutlerin hakki elden gider diye”tum dtp liler iraktaki bardani gibi satilmis abd ve yahudi usagi.bunlara tum haklari verseniz bunlar iblis gibi doymaz bu satilmislarin tek amaci ulkeyi bolmek aynen irak gibi..bastaki golge iktidar da bunlai gozu kapali destekliyor…icim yaniyor icim
Yorumlayan : atillkurt 25 Aralık 2007:
akepe adli parti iktidarda oldugu surece (aslinda abd nin yardimi ile iktidarda)iktidar olduguda supheli iktidar olan abd den onay almaz) bu meclisteki teroristler meclisin icinde bomba patlatsalar dahi, rte ve saz arkadaslarinin giki bile cikmaz cunku abd ye verilmis vaatleri var yoksa bardani ile arlari acilir bustan da fircayi yer iktidarini kaybeder…
Yorumlayan : semsem 26 Aralık 2007:
… bence bu partyi kapanirsa, kahrolasi hainlerin(Antitürklerin) ve Avrupa ülkelerinin ekmegine yag sürmüs oluruz….
acikca ciksinlar su üzerine..göstersinler bakalim kendilerini..saman altindan isi yürütmesinler…
Yorumlayan : Efe Reis 26 Aralık 2007:
Kapatilmali.
Taaa Bastan belliydi Hac Safaya gelecegi, Derlerya Balik Bastan Kokar bunlar taaa ki basindan beri PKK´yi benimsediler Siyasi Destek verdiler, o kadar Öldürülen Mehmetcige sesleri cikmaz iken, ölen kendilerinden oldugunda INSAN HAKLARI diye haykirmaya basliyorlar, o ölen MEHMEDIM´in hakki NEREDE….? Birde bunun Yanitini Versinler. Taaa ki Türkiye Cunhuriyeti her bir Nesile Kucak acti ister TÜRK, KÜRT, CERKEZ, ZAZA, LAZ, TÜRKMEN, ALEVI ve SÜNNI sine kadar Hani Kardesdik biz…! Sizzzzzz DTP liler Siz degilmisiniz Bölücülügü Körükleyen.
Ben Bir Ege´li Olarak Sunu Söylemek istiyorum. Türt, Kürt, Alevi ve Laz´i ile hepimiz KARDESIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ……………
Yorumlayan : azra 27 Aralık 2007:
Bu kadar eleştiriyorsunuz fakat bu adamlar meclise gökten zembille inmedi. Onları oraya seçmenlerinin oyları taşıdı. Madem demokrasi diyorsunuz neden sonuçlarına katlanmıyorsunuz. Demokrasi sadece bir kesimin hakkı mı? Demokrasi belli bir kesimin görüşlerini desteklemek mi. Elbette muhalif sesler olacak, kendilerine oy veren insanların düşüncelerini dile getirecekler.Meşru yollarla isteklerini ifade etmelirine izin verilmezse onlarda silaha sarılır dağlara çıkarlar. Herkes için özgürlük diyorum başkada birşey demiyorum.
Yorumlayan : burak_fr 27 Aralık 2007:
tabiki demokrasi sadece bir kisinin hakki deyil ama bunlar resmen benim vatanimi bolmek istiyorlar buna goz mu mumalim yani bence sadece kapatilmami DTP li veliller idam edilmeli
gerci terorun basini asdikmiki bunlari asalim demi
pekala bunlarin dedikleri olsun dedik vekil olsunlar kabul ettik bir sey demedik de neden islama karsi bu kadar kin duyuluyor basortusu neden sorun haline getiriliyor neden korkuluyor anlamak zor herkes isine geldigi gibi yorum veya zayi yazmasin
sakin unutmayalim bu VATAN HEPIMIZIN SENIN BENIM DEYIM TURK UN KURT UN CERKEZ IN VS BIZ BIRLIK OLDUGUMUZ ZAMAN GUCLUYUZ
Yorumlayan : dejavu 27 Aralık 2007:
acılan bi parti neden kapatılıyo onlara ızın verıldı partı kurabılırler dıye onlarda parti kurdular demokrasi adına bu dogru olanıydı tabikide ama onların amaclarını bılmıyorlarmıydı … sımdı neden kapatılsın ki ozaman demokrası nolucak … dtp basta parti halıne gelmemelıydı madem geldı ozaman sımdı kapatılmamalı …Atatürk’üm bugunleri iyiki görmemişsin…zamanında cumhuriyetin temelini attın ama şimdi kökten sallanıyoruz :S Allah sonumuzu hayır etsin:(
Yorumlayan : Efe Reis 29 Aralık 2007:
Bakin Arkadaslar…..!
Diyelimki Herkese Özgürlük Diyorsunuz,
DENIZ GEZMIS özgürlük Mücadelesi Verdi Degilmi ama SILAHA sarilmadi, Daga cikmadi, Karakol Basmadi, Cana kiymadi, Köy basmadi, Zorla Adam kaldirmadi.
Deniz Gezmis TÜRKIYE CUMHURIYETI Mücadelesi degilmiydi SIYONIST Güclere Karsi EMPERYALIZM Sömürgeciligine Karsi Mücadelesini Vermedimi, Mademki DENIZ GEZMIS Neyin Mücadelesini Verdi ve Nasil Mücadele Verdi Bir Tarihi acin Bakin Özgürlük Mücadelesi Kime Karsi ve nasil Yapilmis ARKADASLAR……
Siz KÜRT Kardesler, siz ALEVI Kardesler Emperyalizm ciler in Amaclari bu Degilmiydi 1978´in SENARYASU Yarilm kaldi maksatlari Yarim Kalan senaryo Tamamlansin, uyanin ARKADASLAR uyanin, Neyin Özgürlügü YAHUUUU
Amaclari KÜRT, TÜRK, ALEVISI, SÜNNISI Biri Birine Düssün Ic Savas Olsun..
DTP- Önce PKK yi Terör Oldugunu Kabul Etsin. Ondan Sonra Bilelim NEYIN MÜCADELESINI veriyor.
Emperyalizm Güclerinin Amaclari Böl Parcala Yönet.
UYAN KARDESLER UYAN…
30 KUPONA ALINMADI BU VATAN…
Yorumlayan : kair 29 Aralık 2007:
neyorum ypayimki
Yorumlayan : rind 31 Aralık 2007:
semsem e
SAMAN ALTINDAN SU YÜRÜTMESİNLER DİYORSUN YA
GÖSTERE GÖSTERE Mİ BÖLSÜNLER BU ÜLKEYİ
SEYİRCİ Mİ KALALIM BUNA YANİ?
ONLARA ÖDENEN MAAŞLARDA HEPİMİZİN HAKKI VAR
ZEHİR ZIKKIM OLSUN, BURUNLARINDAN GELSİN FİTİL FİTİL..
ALLAH HEPSİNİN BELASINI VERSİN
Yorumlayan : rind 31 Aralık 2007:
DEJAVU YA
BİRAZ HABER İZLESEN DE BİR PARTİNİN AÇILABİLME ŞARTLARI VE
KAPATILMA NEDENLERİ HAKKINDA BİLGİ SAHİBİ OLSAN KEŞKE..
‘AÇILAN PARTİ BİR DAHA KAPATILAMAZ YA DA KAPATILMAMALI’
DİYE BİR İBARE
OLDUĞUNU HENÜZ DUYMADIM
EMİN OL ATATÜRK DE KAPATILMASINI İSTEMEZDİ(!) BU PARTİNİN VE ŞÖYLE
DERDİ BELKİ DE: BU VATAN BİZE FAZLA KARDEŞ PAYI YAPALIM!!!
MUSTAFA KEMAL İN KEMİKLERİ SIZLIYORDUR ŞİMDİ
ÇEKİLEN ONCA ACI, AKITILAN KAN..
YATMADAN ÖNCE BİR HATIRLAYIN BUNLARI..
Yorumlayan : rind 31 Aralık 2007:
EFE REİS E
HİSLERİME TERCÜMAN OLDUN
ALLAH RAZI OLSUN
YORUMLARINI TAKİR EDİCEM
Yorumlayan : tuncer 1 Ocak 2008:
TÜRKİYE DE HEP YAPILAN BİR HATA ARTIK YAPILMASIN.
“DTP” KAPATILSIN AMA BİNA VE İSİM OLARAK DEĞİL.
ŞİMDİYE KADAR HEP İSİMLER KAPATILDI, ARTIK BU ULUSA ZARARLI KAFALAR KAPATILSIN.
Yorumlayan : kemalist 3 1 Ocak 2008:
ARKADASLAR HANGI KÜRDÜN HAKINI ALIYORMUSUZ ELINDEN. ÖZAL BEY KÜRT DEYILMIYDI CUMHUR REHISI DEYILMIYDI .DEMEKI KÜRTKÖKENLI VATANDSIN ÖNÜ ACIK EN ÜST GÖREVE KADAR.MEHMETCIK ÖLDÜRÜLMEZ VATAN BÖLDÜRÜLMEZ.VATANINI SEVENLERE SAYGI ILE SELAMLIYORUM.
Yorumlayan : sametoeva 2 Ocak 2008:
Bu adamlar zembillemi indi demis bir arkadas, cok hakli.Tabiki kürtler destek. Bu kürtler neden DTP nin pesinde? HIZMET bekliyorlar. Hizmet gelirmi DTP den? Mümkünü yok bu DTP kürtlere hic birsey katamaz. eee niye kapansin DTP o zaman. Hizmeti kürtlere sen götür (sonucta vatandasin )sonrada bagir kürsüden ,o senin sectigin sana yaramaz sana ben Hizmet veriyorum,diye. Ne DTP kalsin ne PKK nede kürtleri türkler eziyor sacmaligi.
SONUC OLARAK - DTP KAPANMASIN..!
Yorumlayan : missbozkurt 2 Ocak 2008:
DTP’ lilerin daha ayaklanamadan, yollarinin kesilmesi, bizim, yani Türk halkinin, gercek yüzünü göstermesi söz konusu olurdu. Fakat, malesef ki, bizim, Türk Halkimizin yolunu kesmeye calisan ‘bazilari’ vardir ki, onlari önce ortadan kaldirmak, yani olayi kökünden, zorda olsa, cözmek, veya cözemesekte zarar vermek, ve öyle Istikametimize yol alip ulasmamiz lazim. Cünkü DTP yi besleyen, Baskalarinida besler…..
Ezan dinmez, Bayrak inmez, VATAN bölünmez!!
Yorumlayan : samsunlu55 3 Ocak 2008:
kesinlikle kapatılsınn.hepsinin terörist olduğu açıktır..başka birşey yazmaya gerekj yokk
Yorumlayan : gonul 30 Ocak 2008:
DOĞRUSU BÖYLE BİR PARTİNİN OLMASI İÇİNDEKİ İNSANLARI SAHİP OLDUKLARI NİTELİKLERİ ÖĞRENDİKÇE DİREK EKMEĞE YAĞ SÜRMEK GİBİ BİR DURUM.İKTİDAR OLAN PARTİ VEYA DEĞİŞİK DÜŞÜNCELERE YAN OLAN PARTİLER ÇEŞİTLİLİK MUTLAKTIR,BİR ANLAMDA GÜZELDİR
AMA BAKİ HEDEF BİRLİK BERABERLİK,VATAN,MİLLET BİRLİKTE SULH TUR
BUNUN EN UFAK ZERRESİNE AYKIRI ZİHNİYETLİ OLAN KİMSELERDE OLMUŞTIR OLACAKTIR
AMA BU İNSANLARA TEMSİL YETKİSİ ASLA VE KAT A VERİLEMEZ
YAZIK BU VATAN İÇİN OLAN EMEKLERE O ZAMAN
Yorumlayan : ramazanusta 2 Şubat 2008:
ben dtp nin kapatılmasını canı mgönülden iistiyorum hükümeti çok basarılı buluyorum dahaönceki hükümetlerle kıyaslıyorum çok mbaşartılı buluyorum lütfen hükümetimize destek olalım ayrıca kürt türk ayrımı yapanları lanatliyorum biz kardeşiz buvatan bölünemez buna kimsenin gücü yetmez
Yorumlayan : Ugurcanpiristine 6 Şubat 2008:
Soyadımdan da anlaşılacağı üzere ben arnavut kökenli bir insanım. Bu ülkenin neresine bakarsanız bakın mutlaka bir yerlerden gelmiş insanlar görürsünüz kendilerini çerkez, rum, arnavut, çeçen, boşnak, kürt, laz vs. diye nitelendirilirler. Hep birlikte bir vatan kurmuş bu insanları bölmek isteyen babam dahi olsa engellerdim. Bir çok kürt kökenli arkadaşım var, onları çok seviyorum. Bu kardeşlik yapısını bozmak isteyen bir bayrak altında yaşamaya tahammülü olmayan şerefsizler, sizlerden sadece katil olur başka da bir halt olmaz. Siz hasbelkadar bir devlet kursanız dahi rahat duramazsınız kana susamış çakallar gibisiniz umarım kendi kanınızda boğulursunuz.
Yorumlayan : ramazanusta 6 Şubat 2008:
uğur kardeşim hay azına layık işte senin ğibi düşünen kardeşlerimin sayesinde bu vbatan ayakta kalıyo hainlaer bize zarar veremez n
Yorumlayan : Suzidil 7 Şubat 2008:
Hassas olunmayacak bir konu değil. Fakat gerçeği bilenler olayı sırıtarak saptırıyorlar. Bu ülkede insanların sessiz kalıp gelin nereyi istiyorsanız alın diyeceğini sanıyorlar ya! çok yanılıyorlar çoook. bazı cahil insanlarda gerek cehaletten gerek ihmalden her ortaya atılanı peşinden gidilecek dava sanıyor, peşinden gidilecek tek dava bu topraklar üzerinde tek bayrak altında yaşamaktır. Bakalım tarihe bunun gibi nice olaylarla dolu. hangisi var bu gün? Türkiye Cumhuriyeti elbette. peki diğerleri bölmek isteyenler ne oldu? (uğurcanprpistine’nin dediği gibi) kendi kanlarında boğuldu. bu topraklar vatanını seven son insan ölmeden kimseye yar olmaz Allah’ın izniyle yeterki biz kardeş kavgasına düşmeyelim.
Yorumlayan : sevgi 10 Şubat 2008:
dtp kapatılsa da rahat durmaz bunlar bu ülkede herkes eşit kürtlerin de hakları var tabii ki ama herkes hakkını dağlarda arasaydı şu an türkiye farklı bir konumda olurdu sırf kaos ortamı yaratmak için dağa çıkıp terör estiriyorlar ülkemizde ama türk askeri olduğu sürece onlar için ülkeyi bölmek hayal olarak kalacak
Yorumlayan : piresis 14 Şubat 2008:
Kapatılması Türkiye Cumhuriyeti için iyi olacağına inanmıyorum. Sadece içine müdahale edilsin. Pürpak yapılması yanlısıyım. İçine Türk milletini seven Gerçek Türk Milliyetçisi Kürt Kardeşlerimizi koysunlar
Yorumlayan : murat sagir 14 Şubat 2008:
DTP nin kapatilmasi bence cozum degildir.Cozum insanlarin bir sekilde terorist omaarini engelemektir.Bakin bu insanlarin yasadiklari cografyaya. Bu cografya neye musaittir.Bunu kafamizda degerlendirelim, bu insanlar egitim alamazlarsa,is imkani bulamazlarsa,ekecek topraklari yoksa,ekonomik durumlari cok kotuyse.Asiret baskisi varsa, agalik zulmu varsa.vs.Birde bunun yaninda karakterleri zulme ve eskiyaliga uygunsa….Birde ulkemizde gozu olan CAKALLARIN destegini aliyorlarsa.O zaman yapilacak en onemli sey, teroristin rant kaynaklarinin kokunu kazimaktir.Bu nedir? Esrar, eroin,silah ve benzeri kacakciligin onunu kesmektir.
Yorumlayan : murat sagir 14 Şubat 2008:
Arkadaslar benim soyle bir fikrim var, acaba sizler ne dusunursunuz. Ben okullarimizda arapcanin secmeli ders olmasini dusunuyorum. Eger boyle olursa, imam hatip liselerine bir care olur diye dusunuyorum.Bizler musluman oldugumuz icin, yon gostericimiz olan KURAN”i KERIM”i Daha iyi anlamis oluruz.
Yorumlayan : halil964 17 Şubat 2008:
DPT ESİTTİR PKK BUNU BİLMEYEN VARMI:::AB UYUM YASALARI DİYE KANUNLARIN İÇİNİ BOSALT SONRADA MİLLETE SORANKET YAP:BU KİSİLERE ÖYLEAGIR CEZA VERİLMELİKİ BİR DAHA BASKALARI BUNA CESARET EDEMESİN: AMA NERDE KİM YAPACAK BUNU ÜLKESİNE SAHİP CIKANLARA HEMEN CETE SUCLAMASI AT İÇERİ KOMİNİST RUSYAYI BİLE GECTİ TÜRKİYE AMA NEREYEKADAR BİRYERDE BU MİLLET BİR PATLŞAR İŞTE O ZAMAN CARSAFDA BULAMAZSIN
Yorumlayan : gonull 25 Şubat 2008:
pkk ya destek veren herkeisn allah bin bir turlu belasini versin insallahhhhhh omur boyu beddua edecegim insan degil canavar onlar
Yorumlayan : alizeler_00 29 Şubat 2008:
DTP Yİ KAPATMAZLAR..BAKIN OPERASYON BİTMEK ÜZERE ASKERİMİZİ YERDEN YERE VURDULAR..ABD DEN GELEN ADAMLAR KESİN OPERASYONU DEİLER..ŞİMDİ MASAYA OTURCAKALR…ÖZALIN YILLARCE 3-5 ÇAPULCU DEDİĞİ LUZUMSUZ İNSANLARI İKTİDAR BOŞLUĞU YÖNETİM NEDİR BİLMEYEN KİŞİLER YÜZNDNE BAŞIMIZA SARDILAR..ŞİMDİ NE Mİ YAPACAKLAR..20 TANE DTP LİDEN BİRİNİ BARZANİYE KARŞI KÜRT DEVLETİNİN BAŞINA GETİRECKLER.OO KÜRT DEVLETİNİ BAŞI OLACAK..ALLAH SONIUMUZU HAYIR ETSİN DİYECEĞİM AMA SONU KÖTÜYE GİDEN BİR ÇARKIN İÇİNDEYİZ..BU SEFER ERMENİLER AYAKLANACAK GÖRÜN BAKIN SİZ..
Yorumlayan : ERKAN24 5 Mart 2008:
NE HAKKI NE HUKUKU KARDEŞİM KİM NE DEMİŞ KÜRDE TÜRKE.BENİM KARIM DA KÜRT BU ÜLKEDE AYRIM YAPAN VARSA ODA PKK DIR.BEN ONLARIN YÜZÜNDEN AZ KAVGA ETMEDİM.ÖYLE BİR HALE GELMİŞKİ KÜRT DEDİGİN ZAMAN DİREK PKK GÖZÜYLE BAKIYOR İNSANLAR.ESKİDEN BÖYLE BİŞEY YOKTU.DTP OLAYIDA ÇOK KOMİK DOGUDA PKK İNSANLARI ÖLDÜRÜYOR BU İNSANLAR PKK YA OY VERİYOR.BU NASIL BİR ÇELİŞKİDİR.ASKER POLİS PKK YLA ÇATIŞMAYA GİRİYOR AYNI ASKERLE POLİS DTP MİLLET VEKİLİNİ KORUYUP ESKORTLUGNU YAPIYOR.BEN DEYİL EMLİYET MÜDÜRÜ SOKAK BEKÇİSİ BİLE OLSAM ONLAR MECLİSE GİRDİGİ ANDA İSTİFA EDERDİM……NE GARİP BİR ÜLKEDE YAŞIYORUZ
Yorumlayan : alizeler_00 6 Mart 2008:
yazdıklarında sonuna kadar haklısn erkan bey…
yüzyıllar önce ermeniler kürtlere katliam yapmışlar ..onlarda dağa kaçmak zorunda kalmışlar..daha sonra dağdan inerek ırak iran ve türkiyeye dağılmışlar..ve türk devletinin himayesi altına girmişler büyük çoğunluk olarak..türk askerleriyle beraber düşmana karşı gögüs gögüse çarpışmışlar..şimdi bu insanlarmızn ne suçu var ayırmı yapıyorlar..doğuya hizmet gitmemiş büyük çokğunluğu cahil kalmış..toprağı işleyememişler..ne yapacaklr ..ya kaçakçılık yapacaklar(silah eroin büyük baş hayvan)yada bazıları dış güçlerin topladığı pkk lılara yem olmuşlar..ha biizm içimizde kürt olmayıpta yokmu pkk ya yem olan..birsürü var…benimde çok kürt arkadaşım var..inanın bu ülkeyi bölücülürden irtica ve şeriat meraklılarından daha çok seviyorlar..yapıları itibariyle biraz hıçın olabililer bu genlerinden gelen birşey..baktılarki türkiyede hiçbir sorun çıkmıyor kürt kardeşlerimizle ermeniler onlara devlet kurdurup topluca kürtleri yok etmeyi kafasına koymuş ..
pkk adı altında toplanan ne olduğu bellirsiz insan demeye dilim varmıyor ama bu yaratıklar hepimizn bildiği gibi dış güçlerin oyuncağıdır ama bir gün yok olacaklar..tabi baştakiler izin verirse
güney doğuya gidip kürt halkını silahlanmaya zorlayan bizden olmazssanız köyünüzü yakar kızlarınız kaçırırz deyip onalra huzr vermeyn pkk dır
devlet zayıf kalırsa onlar ne yapsın….biz pkk ya karşıyız kürtlere değil
Yorumlayan : bahrevan 6 Mart 2008:
şimdi bu yazılan yorumlara bakıyorumda üzülüyorum gerçekten türkiye hala o karanlık çağlarını geride bırakmış degil bu yorumlar onu gösterıyor yerı geldı mı türkıye demokratıktır, hukuk devletidir dıyen ınsanlarmızı var pekı2 mılyon kişinin oyunu alarak meclıse gelen bır partıyı nasıl yoksayar ve kapatmak ıstersınız bu en buyuk ayrımcılık ve hukuksuzluk degılmıdr bu o oy veren ınsanları yok saymak demek degılmı nerde kaldı demokrası ve hukuk bırakın konussunlar ne derse desınler işte o zaman demokrası var dıyebılırz.. bu şartlarda türkıye degil kürt sorununa hiç bir soruna çözüm bulamaz…
Yorumlayan : Cekoslavakyalilastiramadiklarimizdanmisiniz 15 Mart 2008:
Genel bir fikir varki Kürt ve PKK yi ayni kefeye koyuluyor. Oysaki su bilinmelidirki Kürt bir toplumun halkin adidir.Oysaki PKK tamamen bir ideoloji olarak ic ve dis güclerin destegini alan silahli bir örgüttür. PKK da Kürtler oldugu kadarda TÜRK ordusundada Kürt olarak askerligini yapan vatandaslarimiz vardir ve olacaktirda. DTP de Kürt partisi ama bu PKK yi destekledigini göstermez öyle olsaydi rahmetli Özal PKK destekcisi olurdu. Kürt halkinin partisi DTP dir ve son secimde gösterdiki AKP de oradan büyük bir oy potansiyeli toplamistir. Bir yandan DTP yi bölücü olarak suclayip kapatma istiyoruz biryandanda AKP yi laiklige karsi oldugundan kapatmak istiyoruz.Peki ozaman Kürtler kime oy verecekler CHP yemi yada bagimsizlarami. Kürt vatandasimiz kime oyunu verecek sorunlarini kim cözecek böyle olunca ordaki halk ya Asiret reisinin altinda ezilecek yada daga cikacak. Sonucta Kürt Türk ayirmiyorsak oranin refah seviyesinide bir Istanbul bir Izmir gibi yükseltmeliyiz.Batiya hizmet nasil ulastiriliyorsa dogunun en ucunada bu ulasmaliki oradaki halki kazanalim..
Yorumlayan : sevgi 15 Mart 2008:
bahrevan bu hukuksuzluk değil akılcılıktır Türkiye yi bölmeye çalışan bir partiye ‘al ülkemiz senin olsun ülkenin doğusu senin batısı bnm olsun’mu diyelim bak yine nevruz geldi her yer savaş alanına döneck ha bn demiyorum ki kürtlerin hepsi öyle aralardan bazıları ülkeyi TÜRK-KÜRT diye bölmeye çalışıyor..
Yorumlayan : antitayyip 17 Mart 2008:
dtp ile akp aynı gün kapatılsın çifte bayram yaşansın :)))
Yorumlayan : antitayyip 18 Mart 2008:
Bu yazı, asla ve asla bu topraklarda, tarihten beri kader ve tasa birliği yaptığımız bu çoğrafyada ve ay yıldızlı türk bayrağı altında yaşamaktan mutlu, bu havayı teneffüss etmekten gururlu kürtleri içine almamaktadır BU YAZININ MUHATTAPI DTP ADI ALTINDA SİYASET ALTINDAN İŞ ÇEVİRMEYE ÇALIŞANLARADIR AHMET TÜRK’TÜR SIRRI SAKIK’TIR VE YANDAŞLARIDIR… VE İMRALIDA BESLEDİĞİMİZ DOMUZDUR. BU BÖYLE BİLİNE!
Benim atalarım at üzerinde binlerce kilometre yolu gelirken sİZ daha atın ne oldğunu bilmiyor tecavüz ettiğiniz merkeplerle geziyordunuz!
Size sazı, silahı, atı ve medeniyeti öğrettik.
Bugün bile bizden öykündüğün “devlet kurma vasfı” ile birşeyler yapmaya çalışıyorsunuz.
Ne çocukları oldğunuzu gayet iyi biliyoruz…tarih sahnesinin silik aktörleri olan Medleri sahiplenmenizin sebebi ise Medler hakkında yazılı bir kaynak bulunmaması ve arkeolojik kazılarda bölgeden Medler adına birşeylerin çıkmamasıdır.
Bizleri girdiğimiz topraklardan atmak tarihte görülmemiştir. Milyarlık koca Çin birkaç milyon Doğu Türkistanlı’yı öz yurdundan uzaklaştıramiyor, ya siz kim oluyorsunuz?
kimsiniz siz!!! Ya dağdaki bitlilerden ya da şehirdeki kapkaççı, gaspçılardan birisiniz. haddinizi bilin
BÖLÜCÜLÜĞÜN VE İHANETİN ADI ÖZGÜRLÜK OLMAZ… BARIŞ OLMAZ, KARDEŞLİK OLMAZ.. İNSANLIK HİÇ OMAZ…
Türk ün kardeşlik anlayışı bellidir. İhanet edenle vatana kastedenle öğrenmene askere polise kurşun sıkanla kardeş olunmaz aynı masaya hele hiç oturulmaz… hepimiz kardeşiz diyebilmek
Size değil önce Türk milletine hakaret gelir bana…
Türk, misafirperverdir. Türk fedakardır. Türk SABIRLIDIR… Türk kardeşlik anlayışı ile dünyala örnek olmuş bir ırkın adıdır… Türk kardeşi için her cefaya katlanır… AMA KONU VATANIN VE DEVLETİN BÖLÜNMEZ BÖLÜNEMEZ BÜTÜNLÜĞÜNÜ SÖZ KONUSU OLANA KADAR. Devletin ve milletin bekası söz konusu olunca FATİH SULTAN MEHMET HAN’IN kardeşlik anlayışı geçerlidir… Yazmak bile istemiyorum, Meraklıları tarih kitaplarına göz atabilirler.
Herşey bedava,
Elektrik bedava
Su bedava!
Vergiden muaf!
Kapkaça devam!
Terör işiniz!
İnsan hakları maskeniz!
Yiyin efendiler yiyin!
AMA İHANET ETMEYİN….
BELMA GÜRLER
Yorumlayan : nurulayn_ 18 Mart 2008:
evet işte budur kardeşim! siz gidin dtp ye karşı çıkın asıl terör odur! dinden imandan islam dan hiç kimseye zarar gelmez!
Yorumlayan : antitayyip 18 Mart 2008:
Yorumlayan : Erkal Sekerzade 18 Mart 2008:
Merhaba arkadaşlar,
DTP kapatıldığı takdirde, niyetleri konusunda tüm Kürt (kendini Kürt zanneden Türk)lere istedikleri yalanı söyleyecekler. Ama şu anki gözler önünde sergiledikleri ayrılıkçı ve bölücü tutuma Kürtler tanık olup PKK ya militan vermiyorlar.
Kürtlerin PKKnın gerçek niyetini ve yüzünü görmesi açısından mecliste kalmalarnda yarar görüyorum. Kaldı ki, mecliste hiçbir sayısal etkisi yoktur.
selamlar
Yorumlayan : Erkal Sekerzade 18 Mart 2008:
(Kendisini Kürt zanneden bir gencin itirafıdır - ALINTIDIR)
ASLINI ÖĞRENDİM,TÜRKÜM BEN
“NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE!”
“İyi günler size önemli bir konuda yazacağım… Ben Beritanlı Aşiretine mensup bir gencim… Biz tam bir konar göçer Türkmen yörükaşiretiyiz… Her yönümüz yörük kültürüdür… Bizlere dedemin de anlattığı gibi yıllardır batılı istihbarat örgütlerinin diğer Türkmen aşiretlerine de yaptığı gibi Kürtlük propagandası sonucunda insanlarımızın önemli bir kısmı kendini Türkten ayrı bir şey zannetmektedir… Aynı şey Karakeçili Türkmenlerine de yapılmıştır fakat insanlar tarihini araştırdıkça Türklük gerçegi ile karşılaşmıştır…
Şuan 3 arkadaşız…
Birimiz Karakeçili birimiz Badilli yani Begdili Türkmeni ben de Beritan Türkmeniyim… Karakeçili arkadaşım sırf bunun için Kırıkkale’ye ve Kütahya’ya gitti ve oradaki Karakeçililerle her şeylerinin aynı olduğunu ve dokudukları kilimlerin motiflerinin bile aynı olduğunu gördü… Söylenenlerin propaganda değil koskoca bir gerçek oldugunu gördü… Araştırdı ve Kayı boyuna mensup olduklarını ve Osmanlının kuruluşunda varolduklarını gördü ve gözümüzün önünde Türkçeden başka bir dil konuşmayacağına yemin etti…
Badilli arkadaşım Türk olduğunun zaten farkındaydı ama araştırmamıştı… Araştırdığında 24 Oğuz boyunun olduğu ve onların da Begdili boyunun ta kendisi olduğu gerçeğini gördü… Akrabalarının soyadlarınn Beydili Beydilli Baydilli Baydil ve Badilli olduğunu zaten biliyordu… Bir an doğunun üzerinde nasıl bir oyun oynandığını konuşmaya başladık… Türk olmamıza rağmen nasıl Türkten ayri bir şey zannettirdiler bize diye düşündük ve o gün bizler de Türkçeden başka
bir dil konuşmamaya yemin ettik… Ve harıl harıl Türk tarihi okumaya başladık… Kürt sözünün tarihte ilk defa Orta Asya’da Eleges yazıtlarında geçtiğini öğrendik.. Alp Urungu Begleri idi ve öz be öz Türk idi… Sonra düşündük Kürt ne demekti… İlk defa farkettik ki konuştuğumuz Kürtçe dediğimiz dilde Kürt diye bir kelime yoktu… Bunu neden daha önce düşünmediğimize yandık.. Anlaştığımız dil ise Türkçe. Ben Zazaca konuşuyorum hiç anlamıyorlar… Onlar Kürtçe konuşuyorlar ben anlamıyorum… Anlaştığımız dil tabii ki Türkçe… Beritan sözünü araştırdım tamamen Türkçe bir kelime… Göçer göçebe anlamında… Yörükleri araştırdım. Her şeyimiz aynı… Çok yaşlı dedelerimize danıştım, çok önceleri yalnızca Türkçe konuştuğumuzu söyledi…
Anladık ki bizler öz be öz Türküz… Şimdi ise yeminimizde olduğu gibi Türkçeden başka bir dil konuşmuyoruz… Vatanımıza sımsıkı bağlandık milli kimliğe sımsıkı bağlandık… Bekliyoruz ki vatansever gazeteciler, üniversite hocaları bu konuyu ele alsınlar… Biz insanlarımızı uyarıyoruz ve inanın insanlarımız Türk olduklarını duymak istiyorlar… Koskoca Avşar boyunu Kürt yaptılar ama onlar bunu yemiyorlar artık gençleri araştırıyorlar. Avşarların Oğuz Türkünün genis bir boyu olduğunu öğreniyorlar… Sizleri gazeteciliğe davet ediyorum… Neden gidip Türkan aşiretinin üyeleriyle yaşlıları ile
röportaj yapmıyorsunuz, neden kendine Kürt denmesind en hoşlanmayan zaza dedeleriyle röportaj yapmıyorsunuz… Neden Karakeçili Türkmenleriyle röportajlar yapmıyorsunuz… Neden Kürt sözünün Türkçe olduğunu ve ilk defa Türk yazıtlarında geçtiğini söylemiyorsunuz… Neden Hakkari’ye adını veren Türk aşiretinden Saka Türklerinden Akari aşiretiyle konuşmuyorsunuz… Neden Gur Türklerinin Aşireti olan Guran Türklerini üniversite hocalarından dinlemiyorsunuz…
Fatih’in hocası Molla Gurani’nin aşiretinin neden kendini Türk saymadığını araştırmıyorsunuz… Neden aynı aşiretin Azerbaycan’daki kolu kendini Türk biliyor da Kürtçe tek kelime bilmiyor da Türkiye’deki kolu kendini Türkten ayrı bir şey sanıyor… Araştırmak bir vatan görevidir…. Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır demiş Peygamberimiz… Bu araştırmalar terörü bitirir… Çünkü hepsi öz be öz Türk… Kaynak bir sürü… Korktuğunuzu aklıma bile getirmek istemiyorum inanmıyorum da… Allah aşkına araştırmaya değmez mi? Devletin dikkatini neden bu noktaya çekmiyorsunuz… Lütfen. Ben üzerime düşeni yapmaya çalışacağım. Şimdi bu yazıyı karalamak isteyenler saldıracaklardır ama böyle yürekli çıkışların, ülkemize göz dikenlere en geçerli gözdağı olduğunu düşünüyorum… İşte budur… Ne Mutlu Türküm demenin bir önemli yolu da budur…
NE MUTLU TÜRK OLANA,
TÜRLÜK ALLAHIN BİZE BİR LUTFUDUR.
Apo’nun asıl adı nedir? Artin AGOPYAN Bunu kim ortaya çıkardı biliyor
musunuz?.. 31 mayıs 1999 günkü duruşmada söz alan bir şehit babası!..
Başbağlar katliamında oğlunu kaybeden Ahmet Beşkardeş, Artin Agopyan’a
hitaben, kırmanç (Kürt) ağzı ile “ez kırmanç im” diye başlayıp “sen
Kürt değilsin, Ermenisin!.. Eger Kürt isen, ben şimdi seninle Kürtçe
konuşuyorum, bana Kürtçe cevap ver!..” dedi!.. Ve tabii hiç bir cevap
alamadı!.. Kürtleri bağımsızlığa kavuşturacağını iddia edip, Türkten
çok Kürt öldüren, sözde Kürt “gerilla” kamplarında Türkçe eğitim
yaptıran Abdullah Öcalan takma adlı Artin Agopyan, gerçekte Ermeni
idi, ve Kürtçe bilmiyordu!.. Böylece “Apo” diye bilinen katilin
aslında Ermeni olduğu kendi yüzüne haykırıldı, ve kayıtlara geçti!
Şüphesiz ki PKK’ya en büyük tokadı Kürtler vuracaktır
Turklerin tarihi ile ilgili batili bir bilim adaminin kaleminden bilgi edinmek isteyenler Jean Paul Roux’un “Turklerin tarihi” kitabini okusunlar.
ALINTIDIR
Yorumlayan : antitayyip 18 Mart 2008:
Mecliste bir katil var, içine sindirebiliyor musun arkadaşım,
mecliste amcamı öldüren bir katil var hazmedemiyorum…
mecliste annesinin kuzusunu öldüren katil var, hazmedemiyorum…
Yorumlayan : nurulayn_ 18 Mart 2008:
Yorumlayan : antitayyip 18 Mart 2008:
o halde din ve devlet işlerinin birbirinden ayrılmasına da karşı çıkmıyorsun değil mi :))) sayın nurulayn
Yorumlayan : nurulayn_ 18 Mart 2008:
din hayatımızın tümüne hükmeder benim değerli kardeşim, din ve devlet işleri de din dahilinde olur, dinsiz bir devlet işi de olmaz öyle değil mi? yani bu demek oluyor ki din ve devlet işleri birbirinden ayrı şeyler değildir. aynı şeyler de değildir sadece bağlantılıdır. olmalıdır.
Yorumlayan : antitayyip 18 Mart 2008:
Yorumlayan : alizeler_00 18 Mart 2008:
ATATÜRK ilkelerini savunanlara recep tayyip erdoğanın bir konuşmasından alıntı
“hem laiklik hem müslümanlık bir arada olamaz..laikliği savunanlar müslüman değildir”
Yargıtay başkanı akp ye dava açınca tayyip erdoğan’ın siit’teki konusması
“esas laikliğin savuncusu bizleriz laikliğin odak noktasıyız”
Ben anlayamadım dava açılıncamı vazgeçti dinden imandan..
Yorumlayan : nurulayn_ 18 Mart 2008:
alizeler çarpıtırsan lafları yerli yerinde söylemezsen böyle bir yorum hasıl olur, ama insanların haklarını gözetirsen bu olmaz
Yorumlayan : alizeler_00 18 Mart 2008:
gecenlerde okupğum akp nin kapatılması için açılan dava da yorum yapmış bir vatandaşımız..
“ben akp ye oyumu vermiştim,ama sosyal güvenlik yasaı bana ters geldi anaysal hakkımı kullanarak protesto amacıyla yürüyüşe katıldım..ve bir daha asla oyumu akp ye vermeyecektiö..ama demokrasiye tepki olsun diye yine oyumu akp ye verecem”
şimdi bu vatandaşımız demokratik bir ülkede yaşıyor ve sendikal haklarını kullanarakyeni çıkacak olan sosyal güvenlik yasasını protesto ediyor..gayet güzel
ama demokrasi olan bir ülkede yaşadığını unutarak nasıl parti yi kapatırlarmış diye tepki oyu verecek..
Verdiği oy yine onu yollara düşürecek sosyal güvenlik yasası için bunu farketmemiş herşeyden önce..
anayasa sanki bir tek kendi için varmış başkaları bu hakkı kullanamazmış gibi düşünmeden harekete eden bir vatandaşımız daha..
ne diyelim ALLAH bizi cahillerin elind ebırakmasın..
Yorumlayan : alizeler_00 18 Mart 2008:
nurulayn
ben çarptırmadım bu kelimeleri..sakın bu yazdıklarımdan kimseye dinsiz dir o dediğimi düşünmeyin..kimse kimsenin ne kadar dinine bağlı olduğunu bilmez..
bu lafların yerli yerinde yorumu sence nedir diye sormak istiyorum ozaman..
Yorumlayan : nurulayn_ 18 Mart 2008:
lafları yerli yerinde kullanırsan bu konuda sana yorum yapabilirim, kelimeleri cımbızla çeker gibi alırsan ve bak işte böyle dersen bu adaletsiz bir yargılama olur
Yorumlayan : alizeler_00 18 Mart 2008:
nurulayn
bunları ben kafamdan uydurmadım..söylenenler duyulanlar bunlar..
hangi kelimemi beğenmedin veya sence ne demek istemiştir….sadece senin yorumunu merak ettim..laiklik ve müslümanlık bir arada olamz diye söylemiş onu ben söylemedim istersen bir araştır
tırnak içindeki diğer yazısınıda ben uydurmadım..
ben laik bir insanım sonuna kadarda savunucusu olucam..recep tayyipin de hangi düşüncede olduğunu biliyoruz bunu kendiside saklamıyor..
ben aradaki bağlantıyı kuramadım..yoksa birine dinsiz diyerek vebal altında bırakamam kendimi..
Yorumlayan : antitayyip 18 Mart 2008:
sayın akp sempatizanı nurulayn (muhtemelen türbanlısın kardeşim, cinsiyetin fark etmiyor)
“hem laiklik hem müslümanlık bir arada olamaz..laikliği savunanlar müslüman değildir”
bu lafı söylemedi der misin???? :)))))))))))))))))))
Yorumlayan : nurulayn_ 18 Mart 2008:
alizeler, benim siyasi görüşümün ne olduğunu sen bilemezsin, ayrıca ben partici bir mantık taşımam, partiler umurumda değil, ben tayyip erdoğanın avukatı da değilim, tayyip erdoğan bu lafı demiş veya dememiş beni bağlamaz, beni bir adım ileri veya geri götürmez, seni de götürmez, ama sen ve senin gibiler, adam sırf Allah adını anıyor, dua ediyor namaz kılıyor diye, şeriat geliyor şeriat geliyor diye çığırtkan ve itici seslerinizi çıkartırsınız. ama korkulacak bir şey yok emin olun şeriat adil ve güzel bir sistemdir
ayrıca bu ülkeye şeriat gelecekse bunu tayyip yapmaz, yapamaz, MEHDİ’NİN gelişi yakındır, dünya’ya İSLAM devletini kuracağız bütün dünyaya! bu böyle biline!
Yorumlayan : alizeler_00 18 Mart 2008:
tamam nurulayn şeriat gelecek anladık bunu sen de çok istiyosun onuda anladım..
ben başka şey yazıyorum sen mehdi gelecek diyosun konuyu kim çarpıtıyor bir bakarmısn..
bende parti tutmam ama ülkemi de çok severim sanırım anlaşısndır güzel kardeşim
Yorumlayan : akPkKaka 18 Mart 2008:
nurulayn_ madem bukadar çok istiyorsunuz. siz ve sizin gibi düşünenler neden bu güzelim ülkemizi çirkefe batırmaya çalışıyorsunuzki. iran a vize istemiyolar bi pasaportla gidebilirsiniz. işte size istediğiniz biçimde özgürlük oraya gidinsenize…
Yorumlayan : antitayyip 18 Mart 2008:
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
İnsanları kıldıkları namaz ve dualara göre sınıflandıramazsın
“ne ararsın Tanrı ile aramda
sen kimsin ki orucumu sorarsın
hakikatten gözün yoksa haramda
başı açığa neden türban sararsın
şarap içiyorsam sana ne?
yoksa bir zararı içerim
ikimizde ÇIKSAK KILDAN KÖPRÜYE
BEN DÜRÜSTSEM(!) SARHOŞKENDE GEÇERim
ESİR İKEN MÜMKÜN MÜDÜR İBADET?
YATIP KALKIP ATATÜRK’E DUA ET
SENİN GİBİ DÜRZÜLER YÜZÜNDEN
DİNİNDEN SOĞUYACAK BU MİLLET
İŞGALDEKİ HALİNİ SAKIN UNUTMA
ATATÜRK’E DİL UZATMA SEBEPSİZ…
SEN ANANDAN YİNE ÇIKARDIN AMMA,
BABAN KİMDİ BİLEMEZDİN ŞÜPHESİZ!”
NEYZEN TEVFİK
Yorumlayan : akPkKaka 18 Mart 2008:
şiir çok güzelmiş ama bi kaç eklemede ben yapayımm… aslında annesi nasıl belliyse babasıda belli olurdu, zira hangi düşmanların hangi bölgeleri ele geçirdikleri belli pek bi seçeneğide yoktu hani…
Yorumlayan : sevgi 18 Mart 2008:
şiir çok güzel bnce fazla söze gerek yok üstüne alınması gerekenler kendini biliyor ne de olsa…
Yorumlayan : 12345 27 Haziran 2008:
ZAVALLI PKK VE YANDAŞLARI TÜRKİYENİN HER YERİNDE TÜM TİCARET ALANLARINI
ZORLA ELE GEÇİRİYORSUNUZ,HAVADAN PARA KAZANIYORSUNUZ,BATIDA GÖRMEDİĞİNİZ KADAR PARALARLA OYNUYORSUNUZ ONDAN SONRA DA ÖZGÜRLÜK DİYE
BAĞIRIYORSUNUZ!!!!EZİLİYORUZ DİYE TÜM DÜNYAYA BAĞIRIYORSUNUZ,İNSAF BE İNSAF!!!!!